11 ต.ค. 2553

I believe in you - ฉันศรัทธาในตัวเธอ

แปลเพลง I believe in you
Performed by : LeAnn Rimes
Written by : Dan Muckala, Ty Lacy
Album : I need you
Producer : Wilbur C. Rimes,LeAnn Rimes,Chuck Howard,Mike Curb,Trevor Horn,Peter Collins
Label : Curb
Genre : Country Pop
Released : January 30, 2001,March 26, 2002



You breathe, new life begings.
You speak and my world makes sense,
that's how it is,
when it comes to you.

Your mercy has no end,
You're more than just a friend.
It amazes me
You feel the way you do.

I believe in you
And nothin' less.
I believe in you
Can't help myself.
You're all the hope,
The reason that I need.

I believe in you
Just because,
I don't need no one,
to prove your love.
For all that I have seen,
it's easier for me
To believe in you.

You are so beautiful.
You are the miracle,
That dries the tears,
Heals a wounded heart.
And it's so clear to see
Your hand in everything.
You are there for me,
there to see me through.

I believe in you
And nothin' less.
I believe in you
Can't help myself.
You're all the hope,
The reason that I need.

I believe in you
Just because,
I don't need no one,
To prove your love.
For all that I have seen,
it's easier for me
To believe in you.

Through the fire and
Through the rain. I know
Your love, for me,
will never ever change.
เมื่อเธอหายใจ,ชีวิตใหม่ก็ได้เริ่มขึ้นมา
เมื่อเธอเอื้อนเอ่ยวาจา,โลกของฉันก็มีความหมาย
ที่เป็นได้อย่างนั้น
ก็เมื่อเอื้อมมาถึงเธอ

ความเมตตาของเธอไม่มีสิ้นสุด
เธอเป็นมากกว่ามิตรสหาย
มันทำให้ฉันประหลาดใจ
ในแนวทางที่เธอรู้สึก

ฉันศรัทธาในตัวเธอ
และไม่มีลดน้อยลงเลย
ฉันเชื่อมั่นในเธอ
อย่างที่ไม่สามารถหยุดได้
เธอคือความหวังทั้งหมดทั้งมวล
นั่นเป็นเหตุผลที่ฉันต้องการ

ฉันศรัทธาในตัวเธอ
เพราะว่า
ฉันไม่จำเป็นต้องให้ใคร
มาพิสูจน์ความรักของเธอ
สำหรับฉันแล้ว
การที่จะศรัทธาในตัวเธอ
มันง่ายดายกว่าอะไรทั้งสิ้นที่ฉันเคยพบมา

เธอช่างงดงามเหลือเกิน
เธอคือเรื่องมหัศจรรย์
ที่ทำให้น้ำตาของฉันเหือดแห้งไป
รักษาบาดแผลที่หัวใจ
และประจักษ์ได้อย่างชัดเจน
เธอควบคุมได้ทุกสิ่ง
เธออยู่ตรงนั้นเพื่อฉัน
เพื่อช่วยให้ฉันผ่านพ้นอุปสรรคไปได้

ฉันศรัทธาในตัวเธอ
และไม่มีลดน้อยลงเลย
ฉันเชื่อมั่นในเธอ
อย่างที่ไม่สามารถหยุดได้
เธอคือความหวังทั้งหมดทั้งมวล
นั่นเป็นเหตุผลที่ฉันต้องการ

ฉันศรัทธาในตัวเธอ
เพราะว่า
ฉันไม่จำเป็นต้องให้ใคร
มาพิสูจน์ความรักของเธอ
สำหรับฉัน
แล้วการที่จะศรัทธาในตัวเธอ
มันง่ายดายกว่าอะไรทั้งสิ้นที่ฉันเคยพบมา

ช่วยให้ฉันฝ่ากองไฟ และ
ฝ่าสายฝน, ฉันรู้
ความรักของเธอมีไว้เพื่อฉัน
จะไม่มีวันเปลี่ยนแปลง

0 ความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

ขอเชิญแสดงความคิดเห็น

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape